vrijdag 23 januari 2009

Een gewone vrijdag


Het idee om iedere dag een stuk te schrijven is voor mij niet zo nieuw. Ik schrijf al sinds 1996 in mijn dagboek. In deze blog wil ik schrijven wat me in het leven is opgevallen. Neem nu vandaag. Ik had een boek uit onze bibliotheek nodig. Na het nodige zoekwerk bedacht ik dat het boek bij onze laatste verhuizing naar de kringloop was verhuisd. In fotojaarverslag over 2008 vond ik onder 23-01-09 een foto met daarop tassen met boeken bestemd voor de kringloop. Jammer dus. Verder was het nuttig om even de energieleveranciers met elkaar te vergelijken. Ik had de pest erin dat Essent overgenomen was door ERW de grote Duitse bruinkooldvervuilder. Daar wil ik niet zoveel mee te maken hebben. Ik zocht dus een andere leverancier.Bij Nuon kon ik voor €400,- minder een nieuw contract afsluiten. Vandaag ook het boek Het beloofde land van Adriaan van Dis uitgelezen. Prachtig verslag over het leven van de Afrikaanders in Zuid-Afrika. Zeer de moeite waard. Vandaag ook begonnen met schaakles. Ben benieuwd hoe ver ik daar mee kom. In de loop van de middag een reisje naar Duitsland gemaakt om wat drank te kopen. Scheelt al gauw een procent of 30. Al met al een gewone vrijdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten